Serwery aplikacyjne

WebLogic Server (WLS), tomcat, tc_server, Oracle Application Server, IBM WebSphere Application Server (WAS)

Bazy danych

Oracle, MS SQL, DB2, Sybase, Informix

Operacyjne systemy

Linux (rh, oel, centos), Windows Server, Solaris, AIX, HP-UX

Chmury i Klastry

Microsoft Azure, AWS, GCP, Oracle Cloud, Sun Cluster, Veritas Cluster Server, Oracle CRS (RAC)

Profesjonalne usługi

Planowanie, architektura, instalacja, migracja, optymalizacja działania (tuning), rozwiązywanie problemów (troubleshooting), utrzymanie

Outsourcing i umowy

Kontrakty utrzymaniowe, rozwojowe, w interwałach czasowych 24x7x365, 5/8, body leasing, time & materials

Planowanie, instalacja, migracja, wgrywanie poprawek i aktualizacji, optymalizacja działania, rozwiązywanie problemów, utrzymanie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku systemów, aplikacji działających na produkcji


Specjalnie dla naszych Klientów wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom zajmujemy się wszystkim tym co jest dla nich i dla nas istotne, czyli:

dostarczamy wsparcie środowisk aplikacyjnych i bazodanowych, systemów operacyjnych poprzez zarządzanie backupami, odtwarzaniem z backupów, implementacją mechanizmów disaster recovery, na audytach bezpieczeństwa, wgrywaniu patchy, zarządzaniu licencjami kończąc



EXPinIT zajmuje się dzień po dniu wsparciem swoich Klientów w następujących obszarach IT:

  • Rozwój, planowanie,
  • Instalacja, konfiguracja,
  • Migracja, uspójnianie,
  • Optymalizacji działania
  • Rozwiązywanie bieżących, codziennych problemów
Wsparcie w powyższych obszarach realizujemy we wszystkich środowiskach testowych w zależności od ich przeznaczenia (SIT, UAT, Dev, Test, etc.) oraz na środowiskach DR’owych, preprodukcyjnych i najważniejszych produkcyjnych.




Nasi Konsultanci mają ponad 15 lat doświadczenia w utrzymywaniu systemów produkcyjnych m.in. dla T-Mobile, PZU, KGP, Komisja Europejska w modelach 24x7x365 / 5x8 w najwyższych poziomach SLA.

Profesjonalne usługi

Nasze bogate doświadczenie skłoniło nas do zbudowania szeregu usług, które pomogą Ci szybko śledzić przebieg procesu wdrożenia technologii Oracle i Microsoft, a następnie pomogą w jego bieżącym wsparciu. Dostarczamy wszystkie aspekty zarządzania middleware’m, systemami operacyjnymi, bazami danych, od regularnych kontroli stanu zdrowia, codziennych konserwacji do monitorowania i zarządzania systemami o znaczeniu krytycznym, wliczając:

  • Instalacja oprogramowania, aktualizacje oraz integracja przy użyciu sprawdzonych metod
  • Utzymanie 24h/dobę, 5/8, administracja middlewarem, bazami danych, systemami operacyjnymi
  • Architektura i zarządzanie usługami chmury obliczeniowej Microsoft Azure
  • Wirtualizacja Hyper-V, OVM, VMware
  • Kopie zapasowe i odzyskiwanie z kopii
  • Zarządzanie poprawkami
  • Projektowanie rozwiązań DR (Disaster Recovery) – odzyskiwanie operacyjnego stanu środowiska po awarii
  • Migracja middleware’u, baz danych pomiędzy platformami sprzętowymi i os’owymi
  • Proaktywne audyty wydajności, zarządzania, tuning, usuwanie awarii
  • Monitorowanie usług 24/7/365
  • Kontrola stanu zdrowia usług dla middleware/baz danych/serwera/e-business – seria badań diagnostycznych zaprojektowana, aby dać organizacjom możliwość krytycznej oceny ich rozwiązań opartych o technologię Oracle, które wskazują wszelkie istniejące i potencjalne obszary zainteresowania.
  • Budowa środowisk testowych – Dev, SIT, UAT, Test - pre-produkcji, produkcji oraz środowisk DR
  • Planowanie zakresu projektów, sizing systemów/architektury/infrastruktury.
  • Audyty bezpieczeństwa
  • Usługi edukacyjne

Outsourcing

Najefektywniejszym sposobem rozwoju firm w dzisiejszych czasach jest tymczasowe, dynamiczne zwiększanie zasobów ludzkich do wykonania bieżącej pracy, która ma nam przynieść oczekiwane rezultaty w przyszłości. EXPinIT zapewnia to właśnie swoim Klientom – w ramach świadczonych przez nas profesjonalnych usług gwarantujemy dostęp do wykwalifikowanych inżynierów IT, którzy zależnie od preferencji Klienta będą realizować swoje zadania w jednym z dwóch poniższych modeli:

  • onsite - u Klienta w biurze lub w innej wskazanej lokalizacji
  • offsite - zdalnie z naszego biura

W obu modelach na życzenie Klienta zapewniamy prewencyjne stanowisko (24h) do wsparcia telefonicznego z naszej strony – bezpośrednia linia do dedykowanego konsultanta technicznego, który pomoże Twoim Administratorom lub Managerowi IT w kwestii usunięcia awarii, doradztwa i zaplanowania scenariuszy zapobiegania awariom oraz optymalizacji procesu działania systemu. W modelu zdalnym (offsite) dodatkowo oferujemy również stawkę mierzoną w jednostkach 15'o minutowych, które są bardzo opłacalne lub stałą cenę do uzgodnienia w ramach budżetu Klienta.

My również zrealizujemy dla wszelkie formalności związane z procesem rekrutacji i adaptacji nowego Pracownika.
Oferujemy także oparte na SLA elastyczne, proaktywne usługi przynoszące wyjątkowe rezultaty.